Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

marți, 22 iunie 2021

STATUIA

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!

                         

Un bărbat a descoperit în pământul său, o statuie de marmură de o mare frumuseţe şi a dus-o unui colecţionar pentru a o valorifica.

Colecţionarul a cumpărat-o pentru o sumă însemnată. Cu banii în buzunar, norocosul descoperitor al statuii îşi spunea în sinea lui în timp ce se întorcea acasă: "Cum poate cineva să dea atât de mult pentru o piatră cioplită îngropată şi neştiută în pământ probabil de o mie de ani?"

În acelaşi timp, colecţionarul se uita la statuia de curând cumpărată şi-şi zicea: "Câtă frumuseţe! Cel ce a plăsmuit-o a avut, desigur, un suflet nobil. Şi câtă prospeţime după un dulce somn de o mie de ani. Cum poate cineva să dea acestea toate pentru nişte bani, fără suflet şi lipsiţi de vise?"

Cei doi au avut aceeaşi statuie în mână dar valoarea ei a fost apreciată diferit.

Tot aşa se întâmplă şi în plan duhovnicesc. Credinţa în Dumnezeu, pentru unii e o comoară de mare preţ, iar pentru aţii, "invenţii popeşti".

Pentru unii Biserica e totul, iar pentru aţii, nimic.

Unii au murit din dragoste pentru Dumnezeu, au devenit mucenici, iar pentru alţii Dumnezeu e nimic, de aceea mulţi - vai!!! - îl şi înjură…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog