Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

joi, 17 septembrie 2020

Otrava din noi...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Fiica cea mică se întoarce acasă și îi spune tatălui ei:
– Tată, o urăsc pe vecina noastră! Atat de tare o urasc de imi vine s-o omor. Mă poți ajuta?
Tatăl răspunde:
– Da, dragă mea. Dar există o singură condiție: mai întâi trebuie să faci pace cu ea pentru a elimina toate suspiciunile de la tine. Fii amabilă, apreciativă, răbdătoare, afectuoasă, dezinteresată și atentă la ceea ce îți spune. Aici este otravă pentru ea. Amestecă această pulbere în mâncarea sau bautura ei în fiecare zi și va începe să moară încet.
O lună mai târziu, fiica vine din nou la tatăl ei:
– Tată, nu o mai vreau moartă. O iubesc. Ce ar trebui să fac acum? Cum pot opri acțiunea otrăvii?
– Nu-ți face griji! Remediul pe care ți l-am dat este făina de orez. Nu i se va întâmpla nimic, pentru că adevărata otravă pe care ai purtat-o, a fost ​​tot timpul în tine.
Cele mai frecvente tipuri de otravă sunt răzbunarea și căutarea disperată a dreptății. Ne pot lua din viața ani buni, mâncându-ne din interior, lipsindu-ne de fericire și speranță.
Doar cel care nu cunoaște dragostea, nu poate ierta. Iubirea este responsabilă de iertare, dragostea pentru Dumnezeu, pentru ceilalți oameni, pentru viață, pentru lume și pentru sine.
Iertarea adevărată nu este posibilă dacă nu este susținută de credinta si intenții sincere. Motivul principal al iertării poate fi prietenia sau simțul responsabilității, dar, poate, singurul mod de a-l realiza este să iubești pe cel pe care îl urăști.
Cu toate acestea, iertarea nu înseamnă că trebuie să scăpăm de trecut sau să uităm de suferințele noastre din trecut. Iertarea constă într-o nouă abordare a amintirilor trecutului, viziunii prezentului și așteptării viitorului.
Fără iertare, nu poate exista dragoste si credinta. Este posibil să necesite mult efort, dar este singura cale de a vă vindeca sufletul. Deci ..
Iertarea nu este doar un cuvânt, ci este un sentiment. Dacă negativul nu a dispărut, trebuie să încercați din nou să iertați. Și deci este necesar să faceți acest lucru până când nu există nicio urmă de durere. Asa sa va ajute Dumnezeu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog