Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

duminică, 21 martie 2021

Faptele vorbesc de la sine. Nu avem nevoie de vorbe desarte!

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!

          

Mariana Lapuste:

,,Sa va relatez un caz adevarat.

O prietena de-a mea, avea un frate in scaun cu rotile in varsta de 50 de ani, acesta era ingrijit de mama lui, dar intr-o zi a trecut la Domnul.
Baiatul cu probleme a ramas in grija surorii, prietena mea. Cand a venit iarna, ea l-a adus acasa la ea, la bloc, dar asta nu a fost pe placul lui. Lui ii placea la tara, insa ea nu putea merge la serviciu si sa faca si naveta. El era tot timpul suparat si o ameninta ca, daca nu-l duce inapoi la tara, se arunca pe geam. El daca se sprijinea de ceva, putea sa se ridice din scaun si chiar sa faca cativa pasi.
Intr-o dimineata, pe cand se pregatea sora lui sa mearga la serviciu, el i-a spus ca s-a uitat de unde ar putea sa se arunce ca sa fie sigur ca o sa moara, si s-a gindit ca, de la geamul camerei sale daca ar cadea ar muri, pentru ca erau pietre jos, locuind la etajul patru el era sigur ca nu va scapa.

 Ea trebuia sa plece, pentru ca intarzia si, in disperare, a luat o poza cu Parintele Arsenie Boca si a zis: ,,Parinte, eu nu pot sta sa-l pazesc, te rog, fa-o sfintia ta", si a plecat. Cand s-a intors acasa, a intrebat-o fratele sau cine e cel din poza.

 Ea l-a intrebat "de ce" si i-a raspuns ca e Pr. Arsenie, intrebandu-l de ce. I-a raspuns ca a vrut sa se arunce si parintele l-a prins de mana si nu l-a lasat. Asa ca, cei care au ceva de comentat, sa se abtina!"
Minunat este Dumnezeu intru Sfintii Lui, amin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog