Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

vineri, 2 aprilie 2021

Ea e iubirea vieții mele

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Are 85 de ani, și insistă cu încăpățânare să o ia pe nevastă-sa de mână oriunde ar merge. Când un vecin mai tânăr l-a întrebat de ce ea se uită întotdeauna în altă parte, el a răspuns oftând: „Fiindcă are Alzheimer”. Apoi, a fost iarăși întrebat: „Soția ta se va îngrijora dacă o vei lăsa?” Atunci, bătrânul îi zise: „Uite, ea nu-și mai amintește nimic, nici măcar nu mai știe cine sunt...

Nu m-a mai recunoscut de câțiva ani buni”. Surprins, tânărul îi zise: „Și cu toate acestea, te plimbi cu ea de mână zi de zi, deși ea nu mai știe cine ești?”

Bătrânul a zâmbit, l-a privit pe tânăr în ochi, și i-a zis: „Într-adevăr, ea nu mă mai cunoaște, dar eu știu cine este ea. Ea e iubirea vieții mele”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog