Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

duminică, 19 iulie 2020

Ajută-mă, Doamne!

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!

Este posibil ca imaginea să conţină: 2 persoane, inclusiv Viktorija Dzumajlieva

Dă-mi, Doamne, puterea şi crezul,

Că toate în viaţă-s deşarte,

Dă-mi, Doamne, încrederea-n tine,

Curat să rămân de păcate.


Dă-mi, Doamne, lumina din stele,

Să pot lumina, ca şi ele,

Dă-mi, Doamne, a pietrei putere,

Să pot răsturna clipe grele.


Dă-mi, Doamne, etern cursul apei,

Ce roade încet şi granitul,

Şi lasă-mi etern sacrul clipei,

Să pot suporta asfinţitul.


Şi lasă-mi răgaz de uimire,

Când omul e plin de mistere,

Cuvântul să-mi fie ‘mplinire,

Şi ochii – ocean de iubire.


Şi iartă-mă, Doamne, de toate,

Păcate mereu efemere,

Să pot ca să merg mai departe,

Scăpat de ruşini şi mistere.

Simina Silvia Şcladan


sursa

Alina Fanuria Radulescu 


Simina Silvia Şcladan


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog