Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

joi, 13 mai 2021

CUM SMERESTE DUMNEZEU UN RAZVRATIT IMPOTRIVA PREOTILOR CRESTINI ORTODOCSI

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


   Oare sa-i spunem ironia sortii? Nu, cu siguranta nu! Ii spunem randuiala lui Dumnezeu! In  noaptea de Pasti daca va aduceti aminte, am pus o poza imbracat in  vesminte, cu lumanarea aprinsa intr-o mana si cu Crucea in cealalta! Spre dimineata, printre altele mesaje de felicitare, primesc si unul de la un domn, cu tot felul de injuraturi si jigniri. Ca sunt imbracat in aur (unii tot ce vad galben pe vesmintele unui preot, spun ca-i aur)

 Nu m-am tulburat nici un pic, nici nu era cum, mesaje din astea sunt dese! Am vazut la profil scria ca aceasta persoana locuieste la Pitesti! A trecut  sarbatorile cu bine! Ieri seara m-am intors de undeva si la urcare dupa barajul Vidraru, era o masina pe avarii. Era imediat dupa ora zece seara! A facut cu mana! Am oprit. Era un domn si o doamna cu doi copii. M-a intrebat daca nu am o cheie de roti. Aveam cheie dar nu se potrivea! Le-am spus ca se rezolva pentru ca locuiesc foarte aproape! Am rezolvat problema. Nu ne vedeam bine caci era noapte si doar cu laterna telefonului si in faruri ne zaream! Intre timp domnul tot punea intrebari. 
Unde locuiesc, ce Biserica, etc. La un moment dat il intreb de ce atatea intrebari, situatia s-a rezolvat si gata! Mi-a zis: Parinte, nu credeam ca vreodata ma voi lasa ajutat de un preot, fiindca, in noaptea de Pasti l-am injurat pe un preot ca la usa cortului si acum, uitati ca un alt preot ma ajuta! Il intreb pe ce preot a injurat, unde, cum, de ce? Dupa ce mi-a explicat, am vazut ca despre mine era vorba. I-am zis: Eu sunt acel preot! Doamne, ce privire, ce exclamatie la dansul! Se vedea de la lanterna ca ochii ii straluceau in lacrimi. Eu m-am intors cu spatele la lumina, fiindca, si ai mei erau umezi, de cat de minunat este Dumnezeu! Hristos a Inviat!
                                                                                                                         (preot Ioan Danci)

   🙏 SLAVA LUI DUMNEZEU PENTRU TOATE! Amin si Aliluia!
          Preot Ioan 🛎.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog