Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

marți, 9 ianuarie 2018

CEL MAI RĂU OM DIN LUME



   Odata, Dumnezeu a vorbit cu Moise si i-a spus: "Moise, din poporul tau vreau sa-mi alegi 100 cei mai buni barbati". Moise i-a ales, a facut o selectie. Dupa cateva zile Dumnezeu i-a spus din nou: "Moise, din cei 100 sa-mi alegi 10 cei mai buni barbati". Moise a facut o super selectie. Dupa alte inca cateva zile, Dumnezeu i-a spus iar: "Moise din cei 10 sa-mi alegi unul, adica, cel mai bun barbat. Si Moise a facut o super-super selectie. Si Dumnezeu i-a spus: "Ca sa-mi dovedesti ca l-ai ales bine, trimite-l prin lume si vreme de 3 luni de zile sa-l caute pe cel mai rau om din lume si sa-l aduca la tine. A umblat omul prin lume dar nu l-a gasit pe cel mai rau om din lume si in cele din urma s-a intrebat: "Dar oare, Moise pe ce criterii m-a ales pe mine ca fiind cel mai bun?" Si s-a intors la Moise: "Moise, l-am gasit pe cel mai rau om din lume!" "Unde este?", a zis Moise. "EU SUNT CEL MAI RAU OM DIN LUME!". Si atunci s-a auzit glasul lui Dumnezeu din cer: "Moise, l-ai ales bine, acesta este cel mai bun om din poporul tau!"
   Te-as intreba: Tu il cunosti pe cel mai rau om din lume? Zici ca tu esti???

Nuuuu, nu esti tu, ci eu, Ioan preotul sunt cel mai rau om din lume si daca vrei, tu esti dupa mine. Amin si Aliluia!
                      Preot Ioan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog