Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

joi, 8 august 2019

Betivul pocăit...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Un betiv notoriu s-a intors la DUMNEZEU printr-o convertire spectaculoasa .Nu mult dupa aceea s-a dus la biserica intr-o duminica si a pus ultimul banut la colecta . Rezultatul a fost ca a trebuit sa vina pe jos de la biserica nemaiavand bani pentru biletul autobuzului.

Carciumarul a auzit de aceasta intimplare si l-a luat in bascalie cu prima ocazie caind s-a intilnit cu el ."Am auzit ca te-ai prostit de tot . Ti-ai dat ultimii bani la biserica si ai venit pe jos acasa " , a spus acesta ranjind batjocoritor .

"Nu m-am prostit nici macar pe jumatate cum ma prosteam cind dadeam ultimul banut carciumei dumitale "a ripostat omul . "Atunci iti dadeam ultimul banut si nici macar nu puteam sa merg pe jos acasa . Mă duceau altii "



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog