Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

vineri, 4 octombrie 2019

Trufasul ateu

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Într-o zi, un trufas zice unui credincios:
– Ce, sunt copil, să mă tem de Dumnezeu, eu sunt ateu?!
Credinciosul îi răspunde:
– Rău faci că nu lepezi de la tine această orbire a trufiei.
A trecut o bucată de vreme ?i iată-l pe trufa? venind la cel credincios:
– M-a gonit fecioru meu din casă. I-o vândusem lui, cu îndatorirea să mă îngrijească până voi muri. Si acum, m-a luat cu ciomagul si m-a alungat.
– Cel credincios i-a răspuns:
– Nu te supăra, frate, dar se vede treaba că feciorul dumitale te-a auzit când spuneai că nu te temi de Dumnezeu si, auzindu-te, ba azi, ba mâine, si-a zis si el: ”Dacă tata nu se teme de Dumnezeu, de ce m-as teme eu de tata?”
– Si de aceea te-a alungat, dar vinovat de aceasta nu e numai feciorul, ci mai ales dumneata.
– Trufasul a pus capul în pământ si n-a mai zis nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog