Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

duminică, 17 mai 2020

Moartea necredinciosilor este cumplită...


"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!




Iulian Apostatul merge la război împotriva persilor, iar la întoarcere hotărăște să șteargă numele de creștin de pe fața pământului. În luptă este atins de o săgeată care-i străpunge ficatul.I se părea că vede pe Hristos într-un nor ceresc. Atunci umplându-și mâna cu sângele care-i curgea dintr-o rană, și aruncându-l spre cer strigă:
,, - Ce, Galileene, mă urmărești până și în mijlocul armatelor mele? Cu toate că sunt rănit de mâna Ta, voi avea încă destulă putere, ca, murind să Te tăgăduiesc.Satură-Te de sângele meu si laudă-Te că ai biruit pe Iulian !".Puțin dupa aceea a murit.

                                     Moartea unui tânăr care a rătăcit de la dreapta credință:

        Sub un stejar s-a găsit cadavrul unui tânăr , iar alaturi de el revolverul cu care își luase zilele.În buzunarul hainei se afla o bucată de hârtie pe care scrisese : ,,Cel ce îmi vei descoperi cadavrul, află că am trăit cinci ani după pericopele Evangheliei, deplin mângâiat și mulțumit.Într-un moment necugetat, am ajuns în societatea unor liberi cugetători, și aceia m-au adus acolo unde ma aflu astăzi.Rog creștinătatea să-mi ierte pasul , care fără îndoială o va supăra.Rog iertare de la iubitul meu preot, ale cărui sfaturi daca le-aș fi urmat, nu aș fi azi aici.Rog iertare de la iubiții mei părinți, cărora prin acest gest nesocotit, le-am produs o durere atât de mare.Luasem hotărârea să le fiu sprijin la bătrânețe.Dar acum trebuie să renunț că nu mai pot suporta viața". Iata unde duce necredința!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog