Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

miercuri, 6 mai 2020

PRIMESTE-MĂ ,DOAMNE !

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Primeste, Doamne, jertfa mărturisirii mele
Si-ascultă-mi tânguirea căci eu n-am ascultat,
Când, Doamne, cu iubire mă tot trăgeai din rele
Si imi sopteai cu milă :,, Copile, e păcat !"

Primeste-mi azi, iubirea ce Ti-o ofer târzie
Si lacrima ce-mi curge din sufletu-mi stricat
Primeste-o ca pe o jertfă, să-mi fie mărturie
Când voi veni la Tine si fi-voi judecat !

Primeste-Ti, Doamne, fiul pierdut ce se intoarce
Cu haina sfâșiată, rănit si-nfometat,
Primeste-Ti fiul, Tată, chiar rob de mă vei face
Sunt istovit si sufar că nu Te-am ascultat !

Întinde-Ti, Doamne, mâna si trage-mă spre Tine
Te-astept cum slăbănogul, cândva, Te-a asteptat,
Să-i vindeci neputinta...asa fă si cu mine
Întinde-Ti, Doamne, mana si spune-mi :,,Te-am iertat!"

Si azi Ti-aduc, Stăpâne, povara crucii mele
Si lacrima căinței si greul meu păcat,
Primeste-mă, Stăpâne si trage-mă din rele
Si spune-mi cu iubire:,,Ce mult te-am asteptat!"

Eliana Popa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog