Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

duminică, 6 noiembrie 2022

Iarta-ma Doamne ...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



Te rog frumos sa nu-mi ei crucea
Las-o s-o port taraganat,
Si te mai rog sa nu-mi ei mintea
Sa simt tristetea-ndurerat.

Si de gresesc, sa-mi bati tu cuiul
Cat mai adanc, tu rani sa-mi faci,
Sa simt precum mantuitorul
Cu spini batut si cu araci.

Cu pietre sa arunci in mine
Si sa nu-mi spui vreo vorba buna,
Pacatele-mi sa le resimt
Precum nori negri in furtuna.

Sa faci din mine tot ce vrei
Ca pe o carpa sa ma lasi in strada,
Si molestat de oameni grei
Vulturilor sa ma lasi prada.

Asa poate ca Dumnezeu
Se va-ndura de mine,
Si raul din sufletul meu
Se va-ndrepta spre bine .

(Tanasa Vasile - Iarta-ma Doamne, 17 noimbrie 2017)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog