Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

sâmbătă, 2 decembrie 2023

ACT DE MILOSTENIE INFASURAT IN DEMNITATE ...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!... 


   🙏 Bucuria mea, intr-o istorioara se spune ca, un batran vindea oua. O femeie a coborat dintr-o masina, a venit la el si l-a intrebat: "Cu cat dai ouale?" Batranul i-a raspuns: "1 leu oul". "Voi cumpara 6 oua cu 5 lei sau nu voi cumpara deloc" a spus doamna. "Ia-le la pretul pe care-l vrei. O fi un inceput bun, fiindca astazi nu am vandut nici un ou", a zis batranul. Ea a luat ouale si a plecat simtindu-se mandra ca a economisit 1 leu, s-a urcat in masina si a mers la un restaurant, impreuna cu prietenul ei. Acolo au comandat, au mancat putin din ce au comandat si au cerut nota de plata. Comanda a costat 140 de lei si ea a dat 150 spunandu-i propietarului sa pastreze restul. Acest lucru este destul de normal pentru proprietarul restaurantului, dar dureros pentru batranul vanzator sarac de oua.

   🙏 Intrebarea este aceasta: De ce aratam intotdeauna ca suntem puternici, atunci cand cumparam de la cei saraci? Si de ce suntem generosi cu cei care nu au nevoie de generozitatea noastra?

   🙏 Odata am citit undeva: "Tatal meu obisnuia sa cumpere bunuri simple de la oameni saraci, la preturi mari, chiar daca nu avea nevoie de ele. Uneori, obisnuia sa plateasca mai mult pentru ele. M-am mirat de asta si l-am intrebat de ce o face? Atunci, tata mi-a raspuns: "ESTE UN ACT DE MILOSTENIE INFASURAT IN DEMNITATE". 

Fericiti cei milostivi ca aceia se vor milui! Daruind vei dobandi! Dumnezeu nu are datorii la nimeni! 

                                                                                                           Amin si Aliluia!
                                                                                                          Preot Ioan 🛎

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog