Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

duminică, 24 martie 2024

Fiecare suflet este prețios pentru Dumnezeu.

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



Undeva într-un sat, un băiețel și-a schimbat hainele cu haine călduroase și i-a spus tatălui său:
- Tati, sunt gata.
Tatăl său, pastorul, a spus: „Ești pregătit pentru ce fiu? "
Tată, e timpul să mergem să împărțim fluturașii.
Părintele Pastor a răspuns: „Fiule, afară e foarte frig și plouă. "!
Copilul s-a uitat surprins la tatăl său și a spus: „Dar tată, oamenii ar trebui să știe despre Dumnezeu chiar și în zilele ploioase și reci. "
Tatăl i-a răspuns:
"Fiule, nu ies de data asta. E foarte frig aici. "
Copilul disperat a spus: "Tată, pot să merg singur? Te rog, te rog, te rog! "
Tatăl său a așteptat o vreme și apoi a spus:
"Fiule, poți pleca. Aici sunt pliantele și aveți grijă. "
- Multumesc, tati!
Și cu asta fiul a ieșit în ploaie. Copilul de 11 ani a colindat toate străzile satului, împărțind pliante oamenilor pe care i-a întâlnit.
După 2 ore de mers prin ploaie și frig, și cu ultimul pliant în mână, s-a oprit la un colț să vadă dacă mai vede pe cineva căruia să-i dea pliantul, dar străzile erau complet goale. Apoi s-a întors spre prima casă pe care a văzut-o, s-a dus la uşa din faţă, a bătut de câteva ori şi a aşteptat, dar...
Cum nu răspundea nimeni, s-a întors să plece, dar ceva l-a oprit. Băiatul s-a întors la ușă și a început să bată tare. El a continuat să aștepte. In sfarsit ușa s-a deschis ușor.
O doamnă a ieșit cu o privire foarte tristă și a întrebat:
"Ce pot face pentru tine, fiule? "
Cu ochi luminoși și un zâmbet frumos, copilul a spus:
"Doamnă, îmi pare rău dacă v-am supărat, dar vreau doar să vă spun că Dumnezeu vă iubește cu adevărat și sunt aici să vă dau ultimul meu pliant în care vorbesc despre El și marea Lui iubire.
Apoi băiatul i-a înmânat fluturașul.
Doamna a spus mulțumesc, fiule. Dumnezeu să te binecuvânteze! "
Ei bine, sâmbăta următoare, pastorul era la amvon și când a început slujba, a întrebat:
"Are cineva vreo mărturie sau ceva ce ar vrea să împărtășească? “ “
Din ultimul rând din spate al bisericii, s-a ridicat o doamnă în vârstă. Când a început să vorbească, o privire luminoasă și glorioasă i-a apărut în ochi:
"Nimeni din biserica asta nu mă cunoaște. "Nu am fost niciodată aici, nici nu am fost creștin.
Soțul meu a murit cu ceva timp în urmă, lăsându-mă complet singură pe această lume. Sâmbăta trecută a fost o zi deosebit de rece și ploioasă afară și în inima mea, iar în acea zi am ajuns la capătul drumului, nu am avut nicio speranță și nu am vrut să trăiesc.
Am luat un scaun și o frânghie și m-am urcat până la tavanul casei mele. Am legat un capăt al frânghiei de grinzile acoperișului, apoi m-am urcat pe scaun și mi-am pus celălalt capăt al frânghiei în jurul gâtului.
Apoi m-am așezat pe scaun, eram atât de singur și cu inima frântă încât era să sar de pe scaun și să mă spânzur când deodată am auzit o bătaie puternică la ușă.
Aşa că m-am gândit:
"Voi aștepta puțin și oricine ar fi va pleca. “ “
Am așteptat, am așteptat, dar ușa bătea de fiecare dată tot mai tare. A devenit atât de tare încât nu am putut să-l ignor.
Așa că m-am întrebat cine ar putea fi?
Nimeni nu vine la ușa mea și vine să mă viziteze!
Mi-am dat drumul frânghiei de la gât și am mers la ușă în timp ce ea bătea.
Când am deschis nu mi-a venit să cred ce vedeau ochii mei. La ușa mea era cel mai strălucitor și angelic copil pe care l-am văzut vreodată.
Zâmbetul lui, awww, nu l-aș putea descrie niciodată! Cuvintele care au ieșit din gura lui mi-au făcut inima să revină la viață când a spus cu vocea lui blândă: „Doamnă, vreau doar să vă spun că Dumnezeu vă iubește cu adevărat. "
Când "îngerul" a dispărut între frig și ploaie, am închis ușa și am citit fiecare cuvânt din pliant.
Apoi m-am dus în pod să scot scaunul și frânghia.
Nu mai aveam nevoie de ele. După cum vezi, sunt acum o fiică fericită a regelui.
Deoarece direcția băiatului când a plecat era spre această biserică, am ajuns să mulțumesc acelui înger al lui Dumnezeu care a venit la timp să-mi salveze viața de veșnicia în iad și să o înlocuiască cu veșnicia aici și în prezența lui Dumnezeu.
Toată lumea plângea în biserică.
Pastorul s-a dat jos de la amvon și s-a dus în primul rând, unde s-a așezat îngerul Și-a luat fiul în brațe și a plâns necontrolat.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Nu lăsați acest mesaj necitit de cei care îl așteaptă . După ce o citiți, vă rog să o dați mai departe și altora.
Amintește-ți că Cuvântul lui Dumnezeu poate face o mare diferență în viața cuiva, nu-ți fie niciodată rușine să-l distribui.. Pur și simplu nu știm a cui viață o putem schimba prin faptele sau cuvintele noastre.
Așa că hai să nu facem diferența.. fiecare suflet este prețios pentru Dumnezeu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog