Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

duminică, 8 martie 2020

Poveste de seara ...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Într-un magazin, la o masă, văd un înger minunat si îl întreb:
- Ce vinzi aici?
- Toate darurile lui Dumnezeu! îmi răspunde.
- Costă mult?
- Nimic! Totul e gratis!
Mă uit în jur cu, curiozitate: sticle de încredere, pachete de sperantă, ambalaje cu fericire.
Îmi fac curaj si cer si eu:
- Dă-mi, te rog, multă iubire, toată iertarea, o sticlă de încredere, destulă fericire, si salvare pentru prietenii mei.
Îngerul îmi pregăteste un pachetel cât să îmi încapă în mână.
- Doar atât? întreb.
Iar el zâmbind, răspunde:
- Micul meu prieten, magazinul lui Dumnezeu nu vinde fructe, vinde seminte!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog