Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 30 martie 2020

ŞI ASTA VA TRECE


"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



-De ce eşti supărat meştere aurar? La întrebat copilul. -Cum să nu fiu supărat, că tatăl tău caută să-mi ia viaţa, uite mi-a cerut să-i fac un inel care să-l înveselească când este supărat şi să-l trezească la realitate când este foarte bucuros. 
-De unde să ştiu eu să fac aşa ceva? 
Nu este nici o îndoială că mă vrea mort. 
-Nu fi trist meştere că te scap eu, acesta este un lucru simplu, spuse copilul Solomon.
 -Uite îi faci un inel pe care îi scrii : “ŞI ASTA VA TRECE” 
Când Tatăl meu va fi supărat şi va privi inelul va înţelege că nu merită pentru că… şi asta va trece, iar când va fi vesel şi va privi la inel acesta îl va atenţiona să nu întreacă măsura că… şi asta va trece! … şi astfel înţeleptul Solomon a rezolvat atunci problema meşterului bijutier. 

Acum, orice ai avea, o suferinţă mare, un necaz, o boală sau… dimpotrivă, o bucurie mare, un câştig, să nu uiţi niciodată că… ŞI ASTA VA TRECE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog