Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

vineri, 30 iulie 2021

Cuvintele şi faptele

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



"Un fermier bogat adăuga întotdeauna la pravila rugăciunii de dimineață o astfel de rugăminte: "Dumnezeule,adu-ți aminte de cei săraci şi flămînzi,şi ajută-i în nevoia lor!"

Chiar dacă hambarele sale se rupeau de atîta roadă, fermierul nu ajuta, din zgîrcenie, pe nimeni. Iar săracilor le spunea: "Du-te, du-te,Dumnezeu să te ajute..."

Odată, după ce fermierul îşi rostise rugăciunea de dimineață pentru cei săraci şi flămînzi, fiul său i-a spus:

-Tată, pot să iau puțin grîu din hambarele tale?

- La ce-ți trebuie? Ce vei face cu el? , îl întrebă tatăl uimit.

- Vreau să răspund la rugăciunea ta! Aş vrea să se împlinească în sfîrşit ceea ce ceri


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog