Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

sâmbătă, 10 septembrie 2022

Calul...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



Odată un cal a fost legat și se tot plângea ca cineva să-l dezlege... a venit un demon și l-a dezlegat..
Calul a intrat pe ogorul unui țăran și a început să mănânce recolta.
Proprietarul fermei s-a enervat, a luat pușca și a ucis calul.
Atunci, stăpânul calului s-a enervat și-a luat pușca și, din răzbunare, l-a ucis pe proprietarul fermei.
După aceea, soția proprietarului fermei l-a văzut și l-a ucis pe stăpânul calului.
Atunci fiul proprietarului calului s-a înfuriat groaznic și a ucis-o pe soția proprietarului fermei..
Vecinii furioși, l-au ucis pe băiat și i-au dat fac casei lui; Apoi l-au întrebat pe demon:
- De ce ai făcut toate astea?
Demonul a răspuns: eu, doar am dezlegat calul.
SFÂRȘIT!
MORALA:
Diavolul face lucruri simple, pentru că știe că răutatea este în inimile noastre și noi singuri facem restul.
De aceea este bine să gândești înainte de a acționa, ca nu cumva un lucru neimportant să cauzeze mult rău.
Nu uita: cuvântul are puterea de a da viață și de a da moarte, de a binecuvânta sau de a blestema...
* Gândește înainte să acționezi;
* Gândește înainte de a vorbi.
sursa : google

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog