Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

joi, 29 septembrie 2022

CINE AR FI CREZUT CĂ O RUGĂCIUNE ATÂT DE SCURTĂ ARE ATÂTA PUTERE?

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Se poate bate la Poarta cerului cu noua cuvinte : “Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine, pacătosul”
sau chiar cu un singur cuvânt :
... “IISUSE ”...
Sfântul Ioan Scărarul bătea și striga numai cu un singur cuvânt. ..."IISUSE "...
Însă bătea neincetat.
Bătea cu putere. Bătea cu disperare. A bătut atât de mult până a spart cerul.

Şi atunci a început să plouă. Ploaie de lacrimi.
A început să ningă. Zăpadă de har.
Apoi, a bătut la poarta Raiului.
Ani de zile. Fară odihnă. Fară descurajare.
Fără plictiseală.
Zi şi noapte. Îl auzeau toţi sfinţii din Rai.

Odată, Sfântul Petru n-a mai putut rabda şi, punând metanie înaintea Milostivului Dumnezeu, a zis :
- Doamne, este aici un călugăr care bate la poarta noastră neîntrerupt de ani de zile.
Ce să fac cu el ?
- Deschide poarta şi lasă-l să intre, Sfinte Petre.
-Doamne, dar nu i-a sosit înca ceasul.
- Dupa ceasul nostru nu, dar ceasul lui e dat înainte cu ani de zile, Sfinte Petre.
- Doamne, dar este încă în trup.
-Trupul lui e mort pentru lume tot de ani de zile, Sfinte Petre.
-Doamne, ce sa facă el aici ?
- Să-şi găsească liniştea şi să nu mai bată, Sfinte Petre. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog