Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

marți, 2 aprilie 2024

CÂND PESTE OM COBOARĂ HARUL

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!

                     

de Preot Sorin Croitoru
 
Când peste om coboară harul,
Atunci când viața l-a smerit,
El plânge-n sine ca tâlharul,
Fiind în inimă rănit:

"O, nu mă lepăda, Iisuse,
Când slava Ți-o vei arăta,
În rândul gloatei nesupuse,
Ci pune-mă de-a dreapta Ta!

De mi-ai bătut cândva la poartă
Și Te-am lăsat flămând în drum,
Te rog, Stăpânul meu, mă iartă
Și vino iar să bați acum!

Cămara, iată, este plină
Și vreau cu Tine s-o golesc,
I-aștept pe frații Tăi să vină,
Căci vreau acum să Te hrănesc!

De ai zăcut, răpus de boală,
Și nici nu mi-a păsat că zaci
Căci inima mi-era prea goală
Și nu-mi păsa pe-atunci ce faci,

Să-mi zici, Iisuse-n ce spitale
Te chinuiești și-acum, zăcând
Însingurat și plin de jale,
Că vreau să vin cât mai curând!

Iar de ai așteaptat vreodată,
Fiind un biet copil orfan,
Să mă comport precum un tată,
Și tot ai așteptat în van,

Eu Îți promit, Iisuse Sfinte,
Că de-o să vii în viața mea,
Te voi primi ca un părinte
Și loc o să-Ți găsesc în ea!"

Când harul peste om coboară,
Căci viața aspră l-a smerit,
Începe sufletul să-l doară
Și înțelege ce-a greșit

Și-atunci promite să își spele,
La fel cum a făcut Zaheu,
Din ale vieții multe rele,
Trăind cum cere Dumnezeu..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog