Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

vineri, 12 aprilie 2024

IISUSE, IISUSE!

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!

                      

de Preot Sorin Croitoru

Mult îmi place Acatistul
Domnului Iisus Hristos
Fiindcă-n el se tot repetă
Numele cel preafrumos:

“Iisuse”, “Iisuse”,
Îl rostesc de zeci de ori,
Inima în mine saltă
Și se umple de fiori!

Dulci sunt zahărul și mierea,
Dar mai dulce decât ele
Este Numele pe care
Eu îl chem în vremuri grele.

Bune-s vinul și horinca,
Însă Numele cel sfânt
Îmi aduce-o bucurie
Cum nu-i alta pe pământ.

De-l rostești cu nepăsare,
Doi de “i”, doi “s” și-un “u”,
În adâncul firii tale
Mare lucru nu simți tu,

Dacă însă cu credință
Și evlavie-l rostești,
O să simți în suflet, frate,
Bucurii duhovnicești.

Mie, sincer, mi se-întâmplă
Chiar așa precum vă spun,
Pentru mine nu există
Altceva la fel de bun.

“Iisuse”, “Iisuse”,
Te strig suspinând de dor,
Vino și rămâi la mine,
Bunule Mântuitor!
amin


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog