Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

sâmbătă, 25 martie 2017

PRIMUL GÂND


de Preot Sorin Croitoru
Mai vii din când în când la mine,
Deși-'s un mare păcătos
Și primul gând care îmi vine,
Stăpânul meu Iisus Hristos,
E să Te-'mpărtășesc la alții
Ce nu-'s atât de norocoși,
Trăindu-și clipa fără Tine
Și anii vieții cei frumoși..
Săracii.. nu știu ce e mierea,
Căci n-au gustat dulceața Ta,
Și li se pare dulce fierea,
Deși-i amară și e rea!
Cum să Te țin doar pentru mine,
Stăpâne bun, Păstor preablând,
Dar Tu.. gânditu-Te-ai la Tine,
Atâta slavă-'n cer având?..
Ai coborât din înălțime
Pe toți iertând, pe toți iubind,
Fiindu-Ți milă de mulțime,
Căci o vedeai în iad pierind..
Acum și eu cu dărnicie
Te-aș da la toți, căci Tu ești bun,
Tu ești Izvor de apă vie,
O, de m-ar crede când le-o spun..
Deci Îți promit, Iisuse Sfinte:
Te voi vesti la frații mei,
Și-atunci mă voi opri cuminte,
Când Te-or iubi ca mine ei!
amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog