Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

duminică, 8 iulie 2018

CÂTI BANI COSTĂ O MINUNE?



O fetită si-a luat pusculita si a golit continutul ei. A numărat de trei ori măruntisul, ca să nu facă vreo greseală. Era un dolar si 11 centi. A luat banii si a plecat la farmacia din apropiere.

În acea clipă farmacistul vorbea cu un bărbat bine îmbrăcat si nu a luat aminte la copilă. Fetita a făcut putin zgomot cu picioarele, dar nimic. Atunci a luat o monedă si a început s-o lovească de masă.

- Ce vrei ?, a întrebat-o oarecum enervat farmacistul. Nu vezi că vorbesc cu fratele meu, pe care nu l-am văzut de multi ani?

Atunci fetita i-a spus:

- Vreau să-ti vorbesc despre fratele meu, care este foarte bolnav si pentru care vreau să cumpăr o minune.

- Iartă-mă, dar noi nu vindem minuni, i-a răspuns farmacistul.

- Stiti, a spus fetita, fratele meu are ceva în cap care se măreste si tata mi-a spus că numai o minune ne va ajuta. Deci, cât costă o minune, ca s-o cumpăr? Am bani…

Fratele farmacistului, care a urmărit cu interes discutia, a întrebat-o pe fetită de ce fel de minune are trebuintă fratele ei.

- Nu stiu, i-a răspuns fetita cu ochii înlăcrimati. Ceea ce stiu este că are nevoie de operatie, iar tata nu are bani. De aceea vreau să plătesc eu, cu banii mei.

La întrebarea câti bani are, fetita a răspuns:

- Un dolar si 11 centi. Iar dacă vor trebui si altii, îi voi găsi.

- Ce coincidentă, a zâmbit domnul bine îmbrăcat. Este contravaloarea exactă a unei minuni pentru fratele cel mic. Un dolar si 11 centi.

A luat banii, apoi a luat-o pe fetită de mână si i-a spus:

- Să mergem împreună la casa ta ca să-l văd pe fratele si pe părintii tăi si să facem minunea…

Domnul cel bine îmbrăcat era medicul Carlton Armstrong, cunoscutul neurochirurg.

Operatia a mers foarte bine si fratele cel mic s-a întors sănătos acasă.

- Operatia a fost o adevărată minune, a soptit mama. Oare cât să fi costat?

Fetita zâmbea. stia forte bine cât costă o minune: Un dolar si 11 centi, si credinta  unui copil mic…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog