Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

vineri, 10 ianuarie 2020

Rugăciune de dimineată...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!

Doamne, in linistea zorilor acestei zile, cer de la Tine iertare pentru pacatele mele, pace in sufletul meu, intelepciune in tot ceea ce voi face si tarie in credinta crestin ortodoxa.

AZI, vreau sa privesc toata lumea cu ochi plini de iubire.
AZI, vreau sa fiu smerit, rabdator, rugator, intelegator, bland si sa-i vad dincolo de aparente pe oameni, asa cum ii vezi Tu. Si astfel sa vad decat binele in fiecare dintre ei.
AZI, vreau sa-mi pazesti limba de orice vorbire de rau si sa inchizi urechile mele fata de orice cleveteala.
AZI, vreau sa ramana in mintea mea decat acele ganduri care binecuvanteaza.
AZI, vreau sa fiu atat de binevoitor si de voios, incat toti cei care se apropie de mine sa simta prezenta Ta.
AZI, vreau sa ma acoperi cu Duhul Tau cel Sfant si sa ma ajuti ca de-a lungul acestei zile sa Te vestesc intregii lumi. Amin!
                                                                                                                        Preot Ioan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog