Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

marți, 21 ianuarie 2020

Despre minuni...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


"Într-o zi, au venit la un părinte, unii dintre pelerini, auzind că Dumnezeu săvârşeşte minuni prin rugăciunile sale si l-au întrebat:
- Avva, cum putem si noi face asemeni sfintiei tale?
- Rugându-vă si făcând acestea:
-Învătând un om să citească Evanghelia lui Dumnezeu, a?i vindecat un orb.
-Învătând un om să meargă la Biserică, a?i vindecat un ?chiop.
-Învătând un om să facă milostenie, a?i vindecat un ciung.
-Învătând un om să se roage, a?i vindecat un mut.
-Învătând un om să postească, a?i vindecat un slăbănog.
-Învătând un om să se spovedească, a?i înviat un mort.
Asa că, iubitii mei frati, duceti-vă si faceti minuni!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog