Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

vineri, 10 ianuarie 2020

Duceți-vă și faceți minuni...


"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



"Într-o zi, au venit la un părinte, unii dintre pelerini, auzind că Dumnezeu săvârşeşte minuni prin rugăciunile sale și l-au întrebat:
- Avva, cum putem și noi face asemeni sfinției tale?

- Rugându-vă și făcând acestea:

-Învățând un om să citească Evanghelia lui Dumnezeu, ați vindecat un orb.
-Învățând un om să meargă la Biserică, ați vindecat un șchiop.
-Învățând un om să facă milostenie, ați vindecat un ciung.
-Învățând un om să se roage, ați vindecat un mut.
-Învățând un om să postească, ați vindecat un slăbănog.
-Învățând un om să se spovedească, ați înviat un mort.

Așa că, iubiții mei frați, duceți-vă și faceți minuni!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog