Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

sâmbătă, 6 iunie 2020

Ajutorul iconițelor ascunse într-o geacă

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Sfântul Paisie a salvat un motociclist de la moarte după ce motocicleta lui s-a izbit frontal de o mașină. Iată relatarea unui preot de mir evlavios care studia la acea vreme în Salonic: „Cu ceva timp în urmă, a venit la mine un tânăr și mi-a spus: «Părinte, eu ieri ar fi trebuit să mor, dar Dumnezeu m-a salvat. În timp ce rulam cu mare viteză m-am lovit cu motocicleta de o mașină și am fost aruncat la distanță. În acel moment am văzut un bătrânel care m-a prins cu putere de mâna dreaptă și astfel nu am pățit nimic.» Eu (preotul) i-am arătat mai multe icoane cu sfinți și fotografii ale marilor stareți contemporani. Îndată ce l-a văzut pe starețul Paisie, a strigat emoționat: «Acesta este!» După câteva zile s-a întors și mi-a precizat faptul că a descoperit ulterior în buzunarul drept al gecii sale (exact în locul de unde îl prinsese starețul) două iconițe, una cu Hristos și alta cu chipul Cuviosului Paisie, pe care i le pusese în ascuns mama sa.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog