Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

miercuri, 12 august 2020

TINE-TI MINTEA IN IAD SI NU DEZNADAJDUI

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


   Bucuria mea, minunat este cuvantul de invatatura al Sfantului Parinte, Macarie Egipteanul: “Omul este mai de pret decat toate aceste creaturi, pentru ca numai intru el a binevoit sa se odihneasca Dumnezeu. Ia aminte, deci (omule), la vrednicia ta, vezi cat esti de pretuit; ca venind Dumnezeu Insusi pe pamant, pentru intampinarea si izbavirea ta, te-a asezat mai presus de Sfintii Ingeri.

        Au venit, oare, Ingerii sa te mantuiasca? Nicidecum, ci Fiul Imparatului (care de asemeni este Impărat) a facut sfat cu Parintele Sau si trimis fiind Cuvantul. S-a imbracat cu trup si ascunzandu-si dumnezeirea Sa – pentru ca prin cel asemanator, cel asemenea sa se mantuiasca – si-a pus sufletul Sau pe cruce. Cata iubire a aratat Dumnezeu pentru omul Cel nemuritor, a preferat sa se rastigneasca pentru tine! Vezi, dar, cat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca pe   Insuși Fiul Sau, Cel Unul-Nascut, L-a dat pentru ea! (Ioan 3:16).

 Oare nu ne va darui, impreuna cu EL, si toate bunurile? (Romani 8:32). Iar Sfantul Parinte, Siluan Athonitul ne mangaie sufletul cu aceste cuvinte dumnezeiesti: “Pentru a cunoaste pe Dumnezeu, nu e nevoie nici de bani, nici de averi, ci numai de smerenie. Tine-ti mintea in iad si nu deznadajdui. Domnul iubeste atat de mult pe om, ca-i da darurile Sfantului Duh! Dar pana ce invata sa pastreze Harul, sufletul trece prin multe furtuni."

   🙏 Dumnezeu si Maica Domnului sa te binecuvanteze in toata ziua de astazi si in tot lucrul tau!
   🙏 Iisuse, Iisuse, iarta-ma, Iisuse!
   🙏 Miluieste-ma, Maica Luminii!

   🙏 Toti Sfintii, rugati-va Lui Dumnezeu si pentru mine, acum in ceasul mortii si in ceasul judecatii mele. Amin si Aliluia!
                                                                                                                                  Preot Ioan 🛎.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog