Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

duminică, 19 septembrie 2021

Am întrebat odată o femeie:

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!′′


Ce câștigi rugându-te regulat la Dumnezeu?"
Ea a răspuns:
- ′′ De obicei nu câștig nimic, dar pierd lucruri."
Și citează tot ce a pierdut, rugându-se regulat la Dumnezeu:
~ Mi-am pierdut mândria.
~ Mi-am pierdut aroganța.
~ Mi-am pierdut lăcomia.
~ Mi-am pierdut invidia.
~ Mi-am pierdut furia.
~ Mi-am pierdut pofta.
~ Am pierdut plăcerea de a minți.
~ Am pierdut gustul păcatului.
~ Am pierdut disperarea și descurajarea.
Am învățat să transmit totul inutil Mântuitorului meu.
Oferim rugăciuni Tatălui nu pentru a câștiga ceva, ci pentru a pierde lucruri care nu ne permit să creștem spiritual.
Rugăciunea educă, întărește și vindecă.
Rugăciunea este canalul care ne leagă direct de Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog