Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 20 septembrie 2021

Studentul...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Facultatea de medicină... un profesor se îndreaptă către un student și îl întreabă:
- Câți rinichi avem?
- Patru; - răspunde elevul.
- Patru? - replică profesorul, arogant, tipul celor care simt plăcere în a călca în picioare greșelile elevilor.
- Aduceți un balot de iarbă, pentru că avem un măgar în sală! - îi ordonă profesorul asistentului său.
- Și pentru mine o cafea! - i-a spus elevul, asistentului profesorului.
Profesorul s-a enervat şi l-a dat afară din sală, pe student. La ieșirea din sală, elevul avu îndrăzneala să-l corecteze pe profesorul furios:
- Dumneavoastră m-ați întrebat câţi rinichi avem! “Avem" patru: doi ai mei şi doi ai dumneavoastră. “Avem" este o expresie folosită pentru plural; Să aveți poftă și să vă bucurați de iarbă!

Morala:
Viața cere mai multă înțelegere decât cunoaștere. Uneori, oamenii, pentru că au un pic mai multă cunoaştere sau "cred" că o au, se simt de-a dreptul îndreptățiți să-i subestimeze pe ceilalți!

Umilindu-i pe alții nu devii superior lor!
Așadar, fiți buni și smeriți chiar dacă vă aflați într-o anumită poziție de conducere sau... v-ați aflat.

* legenda spune că respectivul student... încă este student! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog