Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

duminică, 5 decembrie 2021

SFINTE NICOLAE

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



Cel ce ai urât nelegiuirea
Sfinte în dreptate
Scaldă omenirea.
Cel ce n-ai dorit
Bani și avuții...
Nu lăsa ca noi
La bani sluji a fi.
Cel ce n-ai lăsat
Pe omul sărac,
Ci cu milă ta
Mult l-ai îmbrăcat.
Noi care avem
Mulți din noi de toate,
Învață-ne Sfinte
S-avem bunătate.
Iar pe acei flămânzi
Să îi săturăm,
Să-nvățăm din multul
Nost' puțin să dăm.
Sfinte Nicolae
Te rugăm nespus,
Iartă fapta noastră
Răul ce l-am spus.
Darurilor Tale
Toți să le primim.
C-am uitat Preasfinte
Bucuroși să fim.Amin!
Moțco Ana Maria. ✍

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog