Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

joi, 31 martie 2022

DOAMNE VORBESTE-MI!

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!




   "Sa nu ratezi vreo binecuvantare! Intr-o zi un om a soptit: "DOAMNE, VORBESTE-MI!" si o ciocarlie a inceput sa cante, dar omul nu a auzit. Asa ca omul a mai strigat: "DOAMNE, VORBESTE-MI!" si bubuitul unui tunet a rasunat de la o margine la alta a cerului, dar omul nu a inteles. A privit in jurul lui, si a spus: "DOAMNE, DA-MI VOIE SA TE VAD!" si o stea a stralucit scanteietoare, dar omul n-a observat-o. Apoi omul acela a strigat cu disperare: "DOAMNE, ATINGE-MA CA STIU CA ESTI AICI" dupa care Dumnezeu S-a aplecat si l-a atins pe om. Omul insa, a dat cu mana, alungand fluturele asezat pe umarul lui. Apoi si-a vazut mai departe de drum. TU SA NU RATEZI VRE-O BINECUVANTARE! Si asta, numai pentru ca nu o primesti in felul in care o astepti tu". Amin si Aliluia!
   Bucuria mea, sa tii minte ca Dumnezeu mereu ne arata ce avem de facut, ce ne este de folos spre mantuirea sufletelor noastre, dar, NOI NU SUNTEM ATENTI LA LUCRAREA LUI DUMNEZEU. Si asta din pricina mandriei, a trufiei, a slavei desarte, a incapatanarii, a invidiei..., care ne coplesesc sufletul si de aceea, nu ne lasam cu totul in voia lui Dumnezeu, fiindca, spunem in rugaciunea TATAL NOSTRU: "FACA-SE VOIA TA!", dar, vrem SA SE FACA VOIA NOASTRA! 
                                                                                                                              Preot Ioan 🛎.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog