Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

marți, 22 martie 2022

Iisuse, dă-mi o minune!

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Într-o zi, un băiețel de cinci ani a intrat în fugă într-o farmacie și i-a spus farmacistului: „Domnule, ia toți banii pe care îi am. Te rog, dă-mi o minune.”
Farmacista, surprins, l-a întrebat ce minune vrea și pentru ce.
Micutul a raspuns: - Doctorul a spus ca mama are nevoie de o minune pentru a se vindeca.
Iată toți banii pe care i-am economisit pentru a cumpăra o bicicletă, dar mai mult îmi iubesc mama și vreau să fie sănătoasă.
Vă rog să mă ajutați. Sunt suficienți acești bani?
Farmacistul, foarte emoționat, a răspuns că nu are acea „minune”.
Apoi a adăugat că numai Iisus, Fiul lui Dumnezeu, are acel remediu special și l-a invitat să meargă la biserică să-l ceară.
Băiatul a alergat ca fulgerul spre biserică. A ajuns în fața crucii lângă altar și în grabă și strigând a spus: Iisuse, dă-mi o minune! Știu că ești pe cruce, că te doare și poate că nu ai timp pentru mine, dar omul de la farmacie mi-a spus că ai miracolul să-mi vindeci pe mama.
Iată toți banii pe care i-am economisit pentru o bicicletă. Îți dau totul, dar te rog ajută-mă.
Din nefericire, Iisus nu a răspuns niciun cuvânt, așa că băiatul a strigat:
Iisus! Dacă nu mă ajuți, te pârăsc pe tine la mama ta și îi voi spune că nu vrei să mă ajuți. Haide Iisuse, te rog, știu că și tu o iubești pe mama ta așa cum o iubesc eu pe a mea, ajută-mă, dă-mi miracolul de care mama are nevoie. Promit să mă întorc cât mai repede posibil să te ajut să cobori de pe cruce.
Preotul, care auzise conversația băiatului, s-a apropiat și l-a invitat să vorbească cu glas scăzut cu Iisus. El a explicat că Hristos îl ascultă chiar dacă nu răspunde direct. Și băiatul a închis ochii și și-a pus mânuțele împreunate și, între lacrimi, cu glas scăzut, a repetat aceeași rugăminte lui Iisus.
Atins de copil, Părintele l-a însoțit acasă. Pe porțiunea de stradă dinspre biserica de acolo, băiatul i-a explicat preotului cât de mult își iubește mama, i-a spus că ea este tot ce are și că i s-a spus că numai Iisus are minunea care o poate vindeca.
Ajuns acasă, băiatul a fugit în dormitorul mamei sale și a găsit patul gol. Cu neliniște a ieșit și a văzut-o plecând din bucătărie și băiatul îi spune mamei sale: Mami, te-ai trezit! Si mama a zis: da fiule, doctorul pe care l-ai chemat a venit sa ma viziteze si m-a vindecat, apropo, mi-a zis sa te salut si m-a rugat sa iti spun ca si el isi iubeste foarte mult mama.
Preotul care a contemplat acea minune cu lacrimi în ochi i-a spus copilului: Iisus a răspuns la ceea ce ai cerut și a ajuns înaintea noastră.
Amintiți-vă că rugăciunea noastră este întotdeauna ascultată de Dumnezeu.
___________
sursa: net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog