Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

miercuri, 26 iulie 2023

Ai milă.. Doamne..

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Doamne. ..ne privești din ceruri..
Cum ne depărtăm pe cale..
Cum privim nepăsători..
La cei ce-s flămânzi și goi..

Nu ne pasă. .nu ne doare..
Însă ne pui la încercare .
Ne trimiți boli și război..
Secetă. . griji și nevoi.

Poate asa ne vom întoarce..
De pe-a iadului cărare. .
Însă după cum se pare..
Nici acuma nu ne doare..

Vor urma zile amare..
Cu toti vom striga pe cale..
Toti vom cere îndurare.. .
Milă. ..binecuvântare...

Până încă este vreme. .
Frați creștini va îndemn pe toți..
Să ingenunchem cu toții..
Să ne rugăm la Hristos..

Să ne ierte încă o dată....
Toata fapta ...tot cuvântul..
Ce ne-a îndepărtat de turmă. ..
Precum frunza ce-o ia ...vântul.

Să reverse peste lume..
Ploi și binecuvântare...
Pace...dragoste...iertare..
Din iubirea Lui cea mare.

Maria Pintican

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog