Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

duminică, 13 august 2023

CUIUL LUI PEPELEA ..

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Bucuria mea, se spune ca un om, si-a cumparat o casa de la un oarecare, cu numele Pepelea. Acesta i-a pus o condiţie cumparatorului: sa-i dea voie sa aiba si el un cui batut in casa, fiindca, aceasta casa, o avea de la parintii lui. Bine - a zis cumparatorul - un cui, cu ce ma poate pagubi? Au facut actele si au incheiat contractul. Dupa o vreme, insa, a aparut Pepelea sa-si mai vada cuiul, zicand ca i s-a facut dor de tatal sau. Alta data, a venit Pepelea sa vada cuiul, fiindca, i s-a facut dor de maica-sa, alta data de bunicu-sau si asa a inceput sa-i bata si noaptea in usa. Pai bine, mai Pepelea, noaptea te apuca pe tine dorul de cui, sa-mi tulburi somnul? Ce te priveste? a zis Pepelea. Cuiul este al meu si fac ce vreau cu el. Uite, am venit sa-mi pun palaria in el si am sa mai vin! Si de atunci, Pepelea venea si de cate trei ori pe noapte sa-si puna palaria in cui. Intr-o noapte a venit si si-a agatat in cui o traista cu murdarii; casa s-a umplut de miros greu, incat bietul cumparator a fost silit sa iasa afara. Cuiul lui Pepelea i-a pricinuit atata necaz incat si-a parasit de bunavoie casa cumparata si nu dupa mult timp, a murit de suparare. Pentru un cui omul si-a pierdut LINISTEA, CASA si VIATA. 

De aici vine si vorba: „Sa te feresti de cui strain in casa ta!”

CUIUL, este pacatul, iar PEPELEA, este diavolul. Daca-i lasi numai un pic de loc in casa sufletului tau, iti rapeste si casa sufletului si mantuirea. Cand te intorci la Dumnezeu, Pepelea, diavolul, urmareste sa-ti mai lasi un mic pacat, care ti-a fost mai drag. Si daca nu bagi de seama si primesti cuiul lui Pepelea, ai pierdut tot, pentru ca Satana se foloseste de acest cui, zi şi noapte, precum Pepelea. CINE ARE MINTE, SA IA AMINTE!
                         
                                                                                                                                 Amin si Aliluia!
                                                                                                                                 Preot Ioan 🔔


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog