Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

miercuri, 23 august 2023

Trecatorul...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



Zina Bogean
·
"La un magazin, în noapte,
S-a oprit un trecător..
A bătut discret, în poartă
Și-i deschise-un negustor.

Fără însă să-l privească
Pe cel care i-a deschis,
Începu să povestească:
Am bătut, atras de scris..

Eu treceam din întâmplare
Și-s mirat, cinstit vă spui,
Scrie c-aveți la vânzare
Darurile Domnului.

Negustorul îi surâse:
Spuneți, ce ați fi dorit?
N-aţi bătut la porţi închise
Spuneți şi veți fi servit.

Când își înălță privirea
Și-o opri pe negustor,
Și mai mare-i fu mirarea
Căci e-un înger păzitor.

Curios, străinu'-ntreabă:
Vreau să cumpăr, costă mult?
Îngerul cel fără grabă
Spuse: Totu-i gratuit!

Gratis? zice trecătorul
Plin de curiozitate..
Cât de generos e Domnul
Că ne dăruie din toate!

Stau pe rafturi așezate
Lucruri ademenitoare,
Pachețele cu speranțe
Cu iubire și iertare.

Cu credință, fericire,
Nu îi pare să lipsească
Nimic din ce își dorește
Toată rasa omenească.

Greu de-ales și totuși, cere:
Să îmi dai, te rog, iubire,
Și-apoi să îmi dai iertare,
Toată o vreau și...fericire..

Să nu uiți să-mi pui speranța,
Singura ce îmi rămâne
Ori de câte ori viața
Tot la probe mă supune.

Și gândindu-mă la semeni,
Dă-mi salvarea, dacă vrei,
Pentru rude și prieteni,
Pentru mine și ai mei.

O sticluță de credinţă,
Cât mai multă sănătate,
Mie, pentru orișice ființă,
Ce zici, îngere, se poate?

Îi prepară un pacheţel
Am pus tot ce aţi cerut..
Străinul, privind spre el
Murmură: Speram mai mult...

Tu te așteptai mai mult,
Dar aici sunt foarte multe!
Dumnezeu ţi-a dăruit
Doar semințe și nu fructe.

Tu le ești agricultorul
Ia-le, fructele vor crește,
Căci așa a lăsat Domnul:
O sămânță se-nmulţește.

Dac-ai să semeni iubire
Tot iubire-ai să culegi!
Când vei semăna iertare
Roadele-ți vor fi întregi!

Chiar și când este furtună
Și-n asprimea vântului,
Să salvezi întotdeauna
Darurile Domnului!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog