Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

marți, 11 iunie 2024

Bătranul curelar

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



Un bătrân curelar din Antiohia s-a arătat după moartea sa, preotului de la Biserica Sfântul Ioan Botezătorul și i - a zis :
Părinte, am fost trimis de Dumnezeu să vă zic să încetați vrajba și să vă întoarceți la El.
Preotul l-a întrebat:
Mata cine ești?
Bătrânul a răspuns: Sunt curelarul care ți-a făcut și ție sandale când erai mic.
Și cum de ai ajuns vestitor al voii Domnului?
Cu mila lui Dumnezeu, părinte, n-am avut în viață decât trei lucruri bune.
Unu: n-am judecat niciodată pe nimeni.
Doi: am dat fructe din copacii mei la toți copiii de pe drum.
Și trei: oricărui om pe care îl vedeam, îi spuneam în gând: Doamne miluiește-l. Atâta.
Și la Judecata înfricoșată, vreo șapte mii de oameni, care adormiseră înaintea mea, au mărturisit că au primit mila lui Dumnezeu prin rugăciunile mele nevrednice".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog