Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

joi, 27 iunie 2024

Mi-am promis...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



Mi-am promis ca niciodată, când durerile mă frâng,
N-am să cer nimic la oameni! Chiar de sufăr,  n-am să plâng. 
În cămara mea de taină, locul cel mai drag al meu,
L-am chemat să mă mângâie, doar pe Bunul Dumnezeu!

Am primit destule lecții, de la cei de lângă mine,
Fiindcă n-am știut să tac, nici la greu și nici la bine. 
Am primit atâtea șuturi de la oameni, de la viață, 
Am trecut peste durere, doar cu zâmbetul pe față. 

Dumnezeu mi-a dat putere, n-am rămas mult timp căzută, 
El mi-a întărit voința când m-a aruncat în luptă, 
Am crezut prea mult în oameni, în prieteni, în iubire, 
M-au lovit, mi-au râs în față, însă mi-am venit în fire. 

Iar atunci când sunt mai slabă, sufletul putere n-are, 
Dar eu strig la Dumnezeu, El m-ascultă cu răbdare. 
Din necaz și suferință m-a scăpat de-atâtea ori, 
Și m-am ridicat mai tare din furtuni și din vâltori.

Eliana Popa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog