Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

sâmbătă, 13 iulie 2019

PĂCATUL A DEVENIT "LA MODĂ"!

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


   Bucuria mea, Sfantul Parinte Paisie Paisie Aghioritul zice asa: "In vremurile de azi, pacatul a devenit "la moda".

Cineva care sta mereu in grajd si are grija de animale s-a obisnuit cu mirosul urat de acolo. 

Nu-l mai deranjează. Asa sunt oamenii de astazi, s-au obisnuit cu pacatele, cu desfranarea, cu drogurile, cu iubirea de arginti... 

Voua, oamenilor moderni, nu va mai miros urat pacatele. V-ati obisnuit cu ele. V-ati obisnuit cu duhoarea din grajd.

   Insa, atunci cand omul invata sa-L iubeasca intai de toate pe Dumnezeu, dupa aceea isi iubeste parintii, pe vecinul lui, apoi satul si in sfarsit neamul lui si pe vrajmasii lui.

Atunci cand omul nu-L iubeste pe Dumnezeu, nu-i iubeste nici pe parintii lui, nici pe vecinul sau, nici satul, nici neamul lui, si in final, nu se face folositor nimanui.

 Daca omul il iubeste pe Dumnezeu, il iubeste si pe aproapele sau si dupa aceea inima lui sufera o revarsare de iubire si indrageste intreaga zidire."

   🙏 Sfinte Parinte, Paisie Aghioritul, ca unul care ai indrazneala catre Dumnezeu, roaga-te pentru noi pacatosii, acum, in ceasul mortii si in ceasul judecatii noastre. Amin!

Dumnezeu si Maica Domnului sa te binecuvanteze! Har si pace sufletului tau! Amin si Aliluia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog