Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

sâmbătă, 21 decembrie 2019

GONGUL PENDULEI

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!

“Intr-o manastire, calugarii aveau in trapeza (sala de masa), o pendula cu gong. De cate ori ajungea limba mare a pendulei la cifra 12, gongul batea o data. Un parinte se inchina de cate ori auzea pendula batand (gongul pendul ei).

Un ucenic al parintelui observand acest lucru, intr-o zi l-am intrebat: Parinte, de ce va inchinati de cate ori bate gongul pendulei, ca doar nu bate clopotul Sfintei Biserici?

 Iar părintele i-a răspuns: Ma inchin, pentru ca, de cate ori bate, ma apropii cu inca o ora de judecata lui Dumnezeu, care ma asteapta. Pentru fiecare dintre noi exista o borna de hotar pe cararea vietii noastre. Am putea sa spunem ca in lume domneste peste oameni, pofta de A AVEA, insa, cei peste care s-a pogorat Duhul Sfant, POFTESC A FI IN IMPARATIA LUI DUMNEZEU”.

Bucuria mea, luand aminte la ce gandea parintele de cate ori batea gongul pendulei, sa incercam sa ne indreptam viata, si de nu putem, atunci sa ne osandim pe noi insine pentru toate si sa ne smerim.

 Ce sa facem daca noi insine vietuim cu nepasare, sa deznadajduim din pricina asta?

 Niciodata! Pana la ultima suflare sa nu ne pierdem nadejdea de indreptare si de mantuire. Noi pacatosii, il avem pentru asta chezas si indeamnator pe talharul cel credincios. 

Ca iata, Sfinti mari ai lui Dumnezeu precum Noe, Avraam, Daniel, Moise, imparatul David, si altii tot atat de mari, o multime, zaceau in iad (fara a se chinui), iar talharul o intrat inaintea lor in Rai. 

Asadar, CREDINTA CRESTIN ORTODOXA, NADEJDE, DRAGOSTE, POCAINTA, POST, SPOVEDANIE, LACRIMI, IMPARTASANIE si CAT MAI MULTE FAPTE BUNE, pentru a ne mantui.
                                                                                                                       Amin si Aliluia!
                                                                                                                          Preot Ioan 🛎.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog