Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 30 decembrie 2019

DARUL IMEDIAT

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Uneori Dumnezeu raspunde imediat la rugaciune .Acum ceri, acum ti-a dat.Depinde de cat ceri si cum ceri. Intamplare relevanta,
.Intr-o biserica goala doi cetateni se rugau la Dumnezeu sa le dea bani.
Unul se ruga astfel : Doamne da-mi si mie cativa lei sa-mi iau o paine si un kg. de cartofi.
Altul se ruga Doamne da-mi si mie o suta de milioane sa incep o afacere grozava!
Primul continua :Doamne da-mi si mie cativa lei...
Celalalt, enervat , scase din buzunar cativa lei... ii da saracului si spune :Na, tine cativa lei si nu mai face galagie ,lasa-l pe Dumnezeu sa se concentrze pe problema mea!
De aici se vede cine a fost ascultat Sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog