Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

duminică, 15 noiembrie 2020

B I N E C U V A N T A R E

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Bucuria mea, ma rog din tot sufletul, ca Dumnezeu si Maica Domnului sa te binecuvanteze. HAR, MILA si PACE sufletului tau, de la Atotputernicul nostru Dumnezeu, in toata ziua si in tot lucrul tau. Iar tu, sa te gandesti la Dumnezeu, mai des decat respiri si sa zici mereu, in gandul tau, asa: IISUSE, IISUSE, IARTA-MA, IISUSE! 

Maica Domnului, roaga-te Fiului tau si Dumnezeului nostru, Iisus Hristos, si pentru mine, acum, in ceasul mortii si in ceasul judecatii mele, fiindca eu sunt cel mai mare pacatos din lume, eu sunt ADANCUL PACATULUI.

 Doamne, Dumnezeule, miluieste, apara, pazeste, ocroteste si mantuieste pe toti oamenii din lumea asta, cu judecatile care numai Tu le stii!

 Doamne, iarta-ma! Doamne, iarta-ma! Doamne, iarta-ma! 


                                                                                                                                               Amin si Aliluia!
                                                                                                                                                  Preot Ioan 🛎.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog