Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 16 noiembrie 2020

LACRIMA CE N-O POȚI DUCE...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


(Versuri: Eliana Popa)

Când în suflet se adună lacrima ce n-o poti duce,
Ia aminte la răbdarea Celui răstignit pe Cruce,
Ia aminte la durerea și la sângele vărsat
Pe Golgota, cu iubire, Crucea noastră a purtat...

Când durerea ce te mușcă face răni în trupul tău,
Poart-o că prin ea copile, te înalți la Dumnezeu
Și-a Ta lacrimă ce curge, și-al tău geamăt dureros
N-au sa fie neștiute, stau în fața lui Hristos!

Maica Sfântă-ți strânge-n taină lacrimile ce ți-au curs
Tu nu stii...dar poartă-n ele Chipul Sfânt al lui Iisus,
Se prefac in nestemate cu luciri de rai în ele,
Ca să-ți fie călăuză când urca-vei către stele.

Nu rămâne fără plată, niciun geamăt, niciun dor
Pentru Cel ce e Iubire și Atoate Văzător.
Strigă cu nădejde sfântă în necaz și în nevoi
El e Cel ce te aude și e pururi lângă noi.

El e Pace, e Dreptate, Milă fără de hotar,
El e Doctorul ce-alină, El e nesfârsitul Har..
Nu te teme, poartă-ti crucea, ștergeți lacrima copile!
Mai presus de toate astea, El e Veșnica Iubire.

Şi în tot ce faci de-acuma și în tot ce vrei să spui
Să te-ntrebi dacă e bine și așa e voia Lui,
Să nu uiti ca El e Totul și de-a pururi să-L iubesti
Și-n necaz şi-n bucurie, nu uita să-i mulțumești !

( din volumul de poezii ,, Cu Hristos pe drumul Crucii")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog