Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

vineri, 20 noiembrie 2020

O haină sau un pahar de apă

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Într-o noapte rece, un un om mai înstărit a întâlnit un biet bătrân, afară. 
L-a întrebat: 
"Nu simți că este frig afară și nu porți nici un palton"? 

Bătrânul a răspuns: 
"Nu am, dar m-am obișnuit cu asta". 
i-a răspuns:
"Așteaptă-mă. Am să intru acum în casa mea și am să-ți aduc unul.
" Bietul bătrân a fost atât de fericit și a spus că îl va aștepta. 
Bărbatul a intrat în casă , a luat haina , însă vorbind l-a telefon a uitat pe bătrân.

Dimineața, și-a amintit de acel biet bătrân și a ieșit să-l caute, dar l-a găsit mort din cauza frigului.
Lângă bătrân era lăsat un text plin de brumă :

"Când nu aveam haine calde, am avut puterea de a lupta cu timpul rece, pentru că eram obișnuit cu asta, dar când mi-ai promis că mă vei ajuta, m-am atașat de promisiunea ta și asta mi-a luat puterea de a rezista."

Nu promite nimic, dacă nu-ți poți păstra promisiunea. 
S-ar putea să nu însemne nimic pentru tine, dar ar putea însemna TOTUL pentru altcineva, chiar viața!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog