Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

vineri, 20 noiembrie 2020

RUGACIUNE catre SFANTUL INGER PAZITOR

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


“Sfinte Ingere, cel ce stai inaintea patimasului meu suflet si al vietii mele celei ticaloase, nu ma lasa pe mine pacatosul, nici nu te departa de la mine pentru neinfranarea mea. Nu da loc diavolului celui viclean ca sa-mi stapaneasca cu silnicie acest trup muritor. Intareste mana mea cea slaba si neputincioasa si ma indreapta la calea mantuirii. 

Asa Sfinte Ingere a lui Dumnezeu, pazitorul si acoperitorul sufletului si al trupului meu celui ticalos, iarta-mi toate cu cate te-am scarbit in toate zilele vietii mele si orice am gresit in aceasta zi. Acopera-ma in aceasta noapte si ma pazeste de toata ispita celui potrivnic, ca sa nu manii cu nici un pacat pe Dumnezeu; si te roaga pentru mine catre Domnul, ca sa ma intareasca intru frica Sa si vrednic sa ma arate pe mine, robul Sau, bunatatii sale”.

                 🙏 Dumnezeu si Maica Domnului sa te binecuvanteze. Amin si Aliluia!
                                                                                                                          Amin si Aliluia!
                                                                                                                              Preot Ioan 🛎.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog