Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 4 aprilie 2022

Darurile Maicii Domnului ---

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


O familie de buni creștini se întorc seara de la muncă și fiind o zi cu multe probleme au vrut să pregătească masa de seară.
Soția vazu că nu aveau nimic în frigider și cauta cartofi în magazie ...
Nu găsise nimic.
- Dragă, spuse ea soțului , nu avem ce mânca în seara asta. Nu mai avem nimic ...
Te rog să mă ierți.
Te pot servi cu un pahar de apă proaspătă.
- Este foarte bine.
A fost o zi minunată !
Se asezară la masă si sorbeau din cele două pahare de apă cristalină și se priveau în ochi.
Zâmbeau.
Familia revenise din străinătate și datorită unor împrumuturi perduseră totul: casă, mașină, locuri de muncă .
Iar aici locuiau în gazdă.
Tăceau și se încurajau împreună.
- Slavă lui Dumnezeu pentru toate, spuse bărbatul după ce termină de băut paharul cu apă.
A fost cea mai bună apa pe care am băut-o împreună.
Apă vie !
Îti mulțumesc mult !
- Ești foarte generos !
Mulțumesc ! Acestea sunt paharele noastre de la nuntă ...
Astăzi împlinim 7 ani de la nuntă, de Nasterea Maicii Domnului !
- Slavă lui Dumnezeu pentru toate !
Mult ne- a ajutat Dumnezeu !
Suntem sănatoși și Maica Domnului o să ne ajute mereu...
Deodată la poartă strigă cineva:
- Aloo, vecinule ?
- Da!
Ieșise bărbatul în curte repede !
-Ce s- a întâmplat ?
- Soția mea m- a trimis să vă aduc doi păstrăvi prăjiți, puțină mămăliguță și mujdei !
Mi-a dat și un pachet, a fost pomenirea mamei de 7 ani ! Dumnezeu să o ierte pe mama Maria !
- Multumim !
... Bogdaproste !
- Vecinu ?
Te rog să-i mulțumești soției tale, doamnei asistente pentru tratamentul făcut copilului nostru, se simte bine acum !
Sunteți niște vecini tare buni !
Soțul a intrat cu darurile în casă , iar nevasta lui zâmbea cu lacrimi pe obraji ...
- Acestea sunt darurile Maicii Domnului care ne hrănește de ziua ei și a noastră !
Oare care este minunea ???
Farfuria cu pește sau minunata iubire din familia încercată ?!!
Minunea e familia !
Minunat este Dumnezeu între noi !
Fiecare simțim ce au trait acești tineri !
Iubește și fă ce vrei !
_______________
( o întamplare reală
scrisă de preot Ioan Bargaoanu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog