Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

duminică, 3 aprilie 2022

Pilda cozii de ceapă

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



Un înger n-avea pace din cauza chinurilor păcătoșilor din iad și cobora des sa-i roage să-și amintească binele făcut în viață. 
- Poate ați făcut o cât de mica faptă bună! Încercați să vă amintiți! Îi ruga îngerul pe păcătoși!
Într-un târziu o doamnă si-a amintit!
- Eu ! Eu am dat unui cerșetor o coada de ceapă!
- Această nu este o faptă bună?
- Bineînțeles ca este! S-a bucurat îngerul. Apoi a alergat la Arhivele Cerului și a verificat povestea cu ceapa. A adus coada de ceapă în iad ,și i-a spus femeii:
- Ține-te bine de coada de ceapă. Eu voi prinde celalalt capăt și împreună vom zbura în sus. Așa vei ajunge în Cer!
Zis și făcut. Coada de ceapă a rezistat și nu s-a rupt sub greutatea femeii . Dar alți păcătoși au prins de veste ,și s-au agățat de picioarele femeii, pentru că astfel sa scape și ei din iad !
O mulțime de oameni se atârnau de picioarele și poalele ei iar coada de ceapă, rezista ,fără să se rupă.
Toți zburau spre Cer.
Când femeia a primit în jos și a văzut mulțimea de oameni , a început sa se teama ca ceapa se va rupe ,si ia va cădea .
Așa că a început să-i împingă pe ceilalți cu piciorul încercând să-i dea jos spunându-le:
- Voi rămâneți în iad păcătoșilor! Căci voi nu a-ți făcut nici un bine .
Si atunci în clipa aceea coada de ceapă s-a rupt și au căzut toți în iad.
Ea, păcătoasa, judecase alți păcătoși!
Concluzie 
Niciodată, omule , sa nu îți judeci semenii . Și nu rata ultima șansă pozitiva, din pricina egoismului, prostiei ,fricii sau necredinței! Și cel mai important nu judeca ,si nu vei fi judecat nici tu la randul tău.!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog