Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

marți, 5 aprilie 2022

Visul...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



Timp de 40 de ani am trăit o viață păcătoasă lumescă, nu am mers la biserică. Dar Dumnezeu nu vrea să distrugă creația Sa. M-am îmbolnăvit, mi s-a format o tumoră mare sub piept, și a durat o zi. Aveam dureri și am mers la doctor. Oncologul, după ce m-a examinat, a spus că am nevoie de o operație urgentă. Vărul meu, un credincios, un derviș, a aflat despre necazul meu. Ea mi-a spus despre credință, mântuire, mi-a explicat ce trebuie să mărturisesc și comuniune, mi-a dat un cuvânt de rugăciune. În cursul săptămânii viitoare mă pregăteam de Împărtășanie și am participat la o mare sărbătoare ortodoxă - Ziua Sfintei Treimi din 30 mai 1999. Nu a fost ușor să stau în slujbă, dar totuși să mă rog în genunchi... Abia am avut puterea să aștept sfârșitul slujbei de vacanță. Așa trebuia să înceapă închinarea mea. Am fost la slujbe, am citit literatura spirituală pe care mi-a dat-o sora mea. La două săptămâni după împărtășanie, sora mea mi-a oferit să merg la Lavra Kiev-Pechersk, să mă alătur relicvelor reverendului, și în special relicvelor părintelui Agapit Pechersky, imaculatul doctor. Asta a fost 14 iunie 1999. Când am ajuns în Peșterile apropiate, ne-am alăturat moaștelor slujitorilor sfinți ai lui Dumnezeu, dar moaștele reverendului Agapit Pechersky nu au ajuns acolo. Ne-au explicat că astăzi este ziua memoriei sale și moaștele sunt în Biserica dining. Am decis să mergem acolo. Neajungând la biserică, am întâlnit o procesiune a călugărilor Lavra care au dus moaștele reverendului înapoi în Peșteri, erau mulți oameni. M-a uimit cum o turmă de porumbei îl însoțea pe sfântul furnizor, atârnând în văzduh deasupra râului său. L-am venerat pe reverend când a fost dus pe lângă noi. În această zi nu am ajuns la moaștele lui.
M-am trezit cu dureri mari și am văzut o figură înaltă stând lângă mine în haine lungi
Acasă seara m-am culcat. Văd în visul meu aceeași procesiune a călugărilor care îl poartă pe reverendul Agapite, iar eu și sora mea stăm în același loc ca și cu o zi înainte în Lavra. Abia când cancerul și relicvele au fost duse pe lângă noi, m-a pătruns o durere groaznică, de parcă tumoarea mi-ar fi fost smulsă de M-am trezit cu o durere atât de mare și am văzut o figură înaltă stând lângă mine în haine lungi. Era întuneric și nu puteam lua în considerare altceva. Nu m-am speriat deloc, eram calm. Am avut așa un gând că mă voi întoarce la zid și nu mă voi amesteca. M-am întors și am adormit imediat. Dimineața, când m-am trezit, imediat mi-am amintit ce era noaptea. Acum știam sigur că e sănătos. Am primit această încredere de undeva. Am sărit repede și am fugit spre oglindă. Nu era niciun semn de tumoare. Am fost sănătos.
Am citit că, atunci când sfintele Pechersk sunt înnorate anual, au o sută de papuci. Marturisesc ca mie, pacatosul, a venit la mine, venerabilul Agapit Pechersky, sa-mi vindec ulcerele spirituale si fizice, sa-mi intaresc credinta, chiar slaba. Îi mulțumesc Domnului Iisus Hristos pentru marile Lui îndurări, mulțumesc reverendului Agapit Pechersky și tuturor părinților din Kiev-Pechersky. Cât de norocoși suntem să avem așa mijlocitori și ajutoare cerești în viața noastră pământească.
R. B. Irina,
G. Kiev, 10.08.2014
Sfinților Kiev-Pechersk, rugați-vă lui Dumnezeu pentru noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog