Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

joi, 14 aprilie 2022

Spovedania

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Un om i-a spus unui părinte :
- Cred in Dumnezeu,dar nu prea merg la Biserică. Si nici nu mă spovedesc.
-Fiule ,i-a spus părintele ,ai o cămașă foarte frumoasă .
Spune - mi, porți toată ziua cămașa asta ?
 -Da, răspunse omul .
- Dar două zile o porți ?
-S-ar putea.
- Dar o săptămână sau două o porți ?
-Nu părinte, bineînțeles că nu .
- De ce ,il mai întrebă părintele ?
- Fiindcă se murdărește si trebuie spălată . Abia după aceia o iau iarăși pe mine , când este curată si frumoasă !
- Păi , vezi fiule ! Așa cum se murdărește cămașa ta si trebuie spălată pentru a o purta iarăși ,la fel si sufletul se ,, murdărește " prin păcate .Si pentru ca el sa nu fie lepadat niciodată de Dumnezeu trebuie curățat .
-Cum?
-Prin spovedanie si participarea la slujbele Bisericii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog