Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 3 octombrie 2022

Nu judeca pe nimeni ...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Un croitor bătrân locuia într-un sat mic și coasea haine foarte frumoase și le vindea la un preț bun ...
Într-o zi , un sătean sărac a venit la el și i-a spus :
Faci mulți bani din afacerea ta , de ce nu-i ajuți pe săracii din sat?!
Uită-te la măcelarul din sat care nu are mulți bani și totuși în fiecare zi împarte săracilor bucăți de carne gratis ...
Croitorul nu i-a răspuns și a zâmbit încet ...
Bietul om a ieșit supărat pe croitor și a zvonit în sat că croitorul este bogat dar avar , așa că oamenii satului s-au supărat pe croitor ...
După un timp bătrânul croitor s-a îmbolnăvit ... și niciunul dintre săteni nu i-a dat nici o atenție și a murit singur ...
Zilele au trecut și sătenii au observat că măcelarul nu mai trimite carne gratuită săracilor ...
Întrebat de ce , el a spus :
- Bătrânul croitor îmi dădea în fiecare lună o sumă de bani pentru prețul cărnii pe care o trimiteam la săraci , iar după ce a murit m-am oprit ...

______________________

Nu judeca pe nimeni din ceea ce vezi la el , poate avea alte lucruri în viața lui ...
Dacă le-ai ști , ți-ai schimba judecata despre el.
Teodor Ciurariu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog